Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Огарь С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Черних В. П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація” [Електронний ресурс] / В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь, Л. М. Віннік // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 51-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2013_2_14
| 2. |
Барковська О. Я. Методологічні засади організації виробничої практики студентів галузі знань "Фармація" [Електронний ресурс] / О. Я. Барковська, С. В. Огарь // Фармацевтичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Phch_2013_4_27
| 3. |
Барковська О. Я. Структурно-змістовні аспекти навчально-виробничо практики студентів за спеціальністю "Фармація" [Електронний ресурс] / О. Я. Барковська, С. В. Огарь // Фармацевтичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Phch_2013_4_29
| 4. |
Огарь С. В. Фармацевтична хімія, її роль у підготовці фахівців фармації [Електронний ресурс] / С. В. Огарь, С. Г. Леонова // Фармацевтичний часопис. - 2014. - № 2. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Phch_2014_2_24
| 5. |
Черних В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти [Електронний ресурс] / В. П. Черних, І. С. Гриценко, С. В. Огарь, Л. М. Віннік // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 44-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2014_2_13
| 6. |
Огарь С. В. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному фармацевтичному університеті [Електронний ресурс] / С. В. Огарь // Проблеми екологічної та медичної генетики і клінічної імунології. - 2011. - Вип. 6. - С. 359-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pemgki_2011_6_38
| 7. |
Огарь С. В. Формування професійної комунікативної компетентності в процесі отримання вищої фармацевтичної освіти [Електронний ресурс] / С. В. Огарь // Фармацевтичний журнал. - 2012. - № 5. - С. 3-10 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pharmazh_2012_5_2 Раскрыты вопросы, связанные с формированием профессиональной коммуникативной компетентности у будущих специалистов фармацевтической отрасли, которая обеспечивает эффективность подготовки и конкурентоспособность молодого специалиста.
| 8. |
Черних В. П. Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь, Л. М. Віннік // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 55-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2015_2_14
| 9. |
Черних В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація” [Електронний ресурс] / В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 107-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2016_2_23
| 10. |
Ромоданова Э. В. Мониторинг адаптации студентов-первокурсников к обучению в университете [Електронний ресурс] / Э. В. Ромоданова, В. С. Тиманюк, С. Ф. Огарь // Новий Колегiум. - 2012. - № 2. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2012_2_14
| 11. |
Котвіцька А. А. Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації [Електронний ресурс] / А. А. Котвіцька, О. Я. Барковська, Н. Б. Гавриш, С. В. Огарь // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Т. 3, № 4. - С. 32-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2017_3_4_6
| 12. |
Пімінов О. Ф. Аналітичний огляд проведення ліцензійних іспитів в зарубіжних країнах та в Україні [Електронний ресурс] / О. Ф. Пімінов, Д. Л. Великий, С. В. Огарь, А. В. Глущенко, Л. І. Шульга // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2018. - № 3. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2018_3_5 Система ліцензійних інтегрованих тестових іспитів є комплексом засобів стандартизованої діагностики рівня професійної компетентності, що введена в Україні як форма незалежного оцінювання здобувачів вищої освіти за галуззю знань "Охорона здоров'я". Мета роботи - вивчення та узагальнення досвіду зарубіжних країн у проведенні ліцензійних іспитів, їх місії, умов, структури та регламенту проведення, а також розгляд запровадження системи ліцензійних іспитів в Україні. Проаналізована система ліцензійних іспитів у країнах: США, Канаді, Великій Британії, Чехії, Польщі; визначено, що Канада та Чехія мають у структурі іспиту практичну і теоретичну частини і необмежений час на його складання; США, Велика Британія та Польща ліцензійним іспитом визначають компетентності для вирішення практичних питань фармації. Проведення ліцензійних іспитів покладене на національні ради з фармації або фармацевтичні асоціації. Ліцензійний іспит в Україні містить три складові: "Крок 1 Фармація" - проводиться з фундаментальних дисциплін, вимірює показники якості базової вищої освіти, "Крок 2 Фармація" - є частиною Державної атестації і визначає показники якості фахової складової вищої освіти та "Крок 3 Фармація" - базується на програмі підготовки в інтернатурі і встановлює рівень професійної компетентності провізора-інтерна. Відрізняється і критерій складання: у США та Канаді результат "склав" визначається на рівні 50 % правильних відповідей, а у Великій Британії та Польщі становить 55 % і 56 % відповідно, в Україні становить 60,5 % для "Крок 1, 2 Фармація" та 70,5 % для "Крок 3 Фармація". Висновки: Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень, використовується у багатьох країнах світу і належить до основних понять педагогічної діагностики. Крім того, загальнодержавний ліцензійний тестовий іспит для майбутніх фармацевтів у жодній країні на етапі додипломного навчання не проводиться; в Україні "Крок 1 Фармація" студенти складають після закінчення 3-го курсу, та "Крок 2 Фармація" на 5-му курсі у структурі державної атестації; за кордоном ліцензійні іспити проводяться профільними структурами, як правило, фармацевтичними асоціаціями або радами, в Україні - Центром тестування при Міністерстві охорони здоров'я; закордонні фахівці зазвичай мають один ліцензійний іспит, в Україні їх проводиться три впродовж всього терміну навчання.
| 13. |
Пімінов О. Ф. Сучасні технології та інноваційні підходи в освітній діяльності Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації [Електронний ресурс] / О. Ф. Пімінов, Д. Л. Великий, С. В. Огарь, Л. І. Шульга, О. В. Лукієнко // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2018. - Т. 4, № 4. - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2018_4_4_5 Сучасний фармацевтичний сектор галузі охорони здоров'я динамічно розвивається і потребує кваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців, які здатні до безперервного професійного розвитку. Це завдання успішно вирішує Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету (ІПКСФ НФаУ) та забезпечує потребу безперервного післядипломного навчання працівників фармацевтичного сектора галузі охорони здоров'я від первинної спеціалізації (інтернатури) та під час подальшого професійного розвитку протягом усього періоду фармацевтичної діяльності. Мета роботи - узагальнення досвіду використання в освітньому процесі ІПКСФ сучасних технологій навчання та інноваційних підходів, що застосовуються в освіті дорослих людей. Безперервний процес інновацій, нині притаманний усім сферам діяльності, динамізує ринок праці і вимагає від спеціаліста фармації здатності у найкоротші терміни адаптуватися до змін соціально-економічного середовища та готовності розвивати фахові компетентності упродовж професійного життя. ІПКСФ, відповідно до сучасних викликів, оновлює свою освітню платформу, яка відображає основні види діяльності з реалізацією світових тенденцій розвитку вищої фармацевтичної освіти. Застосування інноваційних технологій обумовлено специфікою післядипломної освіти, що здійснюється у швидкооновлюваному інформаційному просторі. Викладачі системи післядипломної освіти мають максимально використовувати інтерактивні методи, спрямовані на активізацію уваги слухачів до навчального матеріалу та критичного мислення. Висновки: сучасний безперервний професійний розвиток працівників фармацевтичного сектора охорони здоров'я неможливий без освоєння й упровадження інноваційних форм освіти. Сьогодні для України актуальною і реально можливою є реалізація освітньої моделі "Освіта протягом життя", що вимагає підтримки та розвитку підсистем цієї моделі: неформальної та інформальної освіти, онлайн-освіти, інших моделей навчання, які відповідають сучасним освітнім потребам завдяки широкому запровадженню освітніх інновацій.
| 14. |
Барковська О. Я. Теоретико-методичні підходи до впровадження системи моніторингу працевлаштування фахівців фармації [Електронний ресурс] / О. Я. Барковська, О. Ю. Рогуля, В. О. Лебединець, С. В. Огарь // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2019_2_4 Мета роботи - теоретичне обгрунтування методики проведення моніторингу та оцінки результативності працевлаштування фахівців фармації. Визначені актуальні завдання, вирішення яких сприятиме ефективному впровадженню системи моніторингу працевлаштування майбутніх фахівців фармації. Встановлені чинники, які впливають на ефективність працевлаштування випускників і пов'язані з підготовкою та очікуваннями здобувачів вищої освіти щодо перспективності працевлаштування, з відповідністю освітніх програм вимогам роботодавців та реальним потребам ринку праці тощо. Розроблено систему моніторингу результативності працевлаштування випускників НФаУ, яка грунтується на опрацьованих етапах працевлаштування, запропоновані підходи до розробки методології його проведення, обробки та аналізу отриманої інформації. Узагальнені індикатори оцінки результативності працевлаштування випускників ЗВО та визначені кількісні та якісні показники, які рекомендується застосовувати для оцінки результативності працевлаштування випускників НФаУ. Висновки: сучасні тенденції ринку праці та необхідність розуміння стану реального працевлаштування випускників ЗВО доводять необхідність розробки науково-обгрунтованої системи моніторингу та контролю якості зазначеного процесу. Запропоновані теоретико-методичні підходи до впровадження системи моніторингу працевлаштування фахівців фармації є підгрунтям для формування системи індикаторів працевлаштування та прогнозування потреб ринку праці у фармацевтичних фахівцях.
| 15. |
Котвіцька А. А. Фармацевтична освіта в Україні: аналітичний огляд навчальних планів з підготовки фармацевтичних кадрів у ХХ столітті [Електронний ресурс] / А. А. Котвіцька, С. В. Огарь, Л. І. Шульга // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2022. - Т. 8, № 1. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2022_8_1_3
|
|
|